Videoclip amb 9SON!

En breu veurà la llum el videoclip que hem fet gràcies a la col·laboració de 9SON, un grup de rumba català que hi ha posat la música i ha participat activament en l’elaboració del material audiovisual, igual que la resta de l’equip, persones usuàries i famílies de Marenostrum.

Per fer-ho vam crear un procés participatiu, en el qual vam decidir quina cançó ens agradava més i a partir d’aquí vam crear el guió en què tothom va ser protagonista. De la mateixa forma, per tal que la pràctica fos encara més enriquidora, vam treballar tot l’apartat gestual, les emocions, etc., amb diferents dinàmiques prèvies que ens van preparar per als dies de rodatge.

La creació d’aquest material s’emmarca dins les diferents activitats que hem realitzat amb motiu del 15è aniversari de l’entitat, en què volem transmetre les capacitats de les persones amb disCapacitat i donar visibilitat a la feina d’entitats que, com la nostra, milloren la qualitat de la seva vida.

Comments are closed.