Festa de la inclusió

El dia 3 de desembre, des de l’any 1992, es commemora el Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat, amb l’objectiu de fomentar, cada vegada més, la integració social i laboral d’aquest col·lectiu.

L’any 2014, amb la creació a Badalona de la Plataforma 3D, formada per totes les entitats que treballen amb i per a les persones amb discapacitat, es va establir que el dia 3 de desembre seria un dia de festa, amb activitats lúdiques, adreçat a sensibilitzar la societat sobre les diferents capacitats de les persones.

El dia 3 de desembre de l’any passat no es va poder dur a terme la jornada per motius meteorològics, així que es va buscar una data alternativa que va ser l’11 d’abril d’aquest 2015. Sota el títol Festa de la Inclusió, vam organitzar una Marxa per la Diversitat, cercavila, tallers i actuacions musicals que van amenitzar la diada.

Marenostrum va participar activament a la jornada, tant a la preparació de la diada com, el mateix dia, a la vesant més lúdica, formant part de la marxa i el cercavila i gaudint amb els diferents tallers que es van realitzar.

Us deixem un vídeo resum de la jornada cedit per Aspace i l’aparició a Badanotis.

Moltes gràcies per la participació!

Comments are closed.